ترانه نویسی-متون ادبی-چگونه بنویسیم
ترانه نویسی-متون ادبی-چگونه بنویسیم
چگونه بنویسیم
درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتون خوش آمدید...

____________________
دسته بندی

اخبار بلاگ

نوشته های شخص خودم

نوشته های دوستان

ترانه ها و متون زیبا

آموزشی

مطالب خواندنی

نرم افزار های کاربردی صدا

____________________
آرشیو

دی 1391

ارديبهشت 1391

بهمن 1390

دی 1390

____________________
مطالب اخیر

فروش ترانه و تکست
میکس مسترینگ با هزینه ی خوب
عاشقانه
نوروز تو راهه(ثمین باغچه بان)
آشنايي با دستگاه هاي موسيقي ايراني
Sonar
Atomix Virtual DJ
Cubase
Ableton Live
استودیو خانگی با کیفیت خوب ولی کم هزین
ملودی
بی تو مهتاب شبی
نیاز
بنویس
چند جمله ی زیبا
از چی بترسم؟
ترانه ی آهنگ (سراب رد پای تو)
گپی با اهل قلم(تا حدودی هم اهل موسیقی)

____________________
نویسنده

علی

____________________
لینک ها

taranesorayan-tabligh.loxblog.net

کیت اگزوز ریموت دار برقی

ارسال هوایی بار از چین

خرید از علی اکسپرس

الوقلیون

____________________
لینک ها

تنهای شیطون

فروش تکست با هر قیمتی

only+love=alone

ترانه

لیلا

reza

این نیز بگذرد....

متن و ترجمه ی اشعار ایرانی و خارجی

دانلود پروژه رایگان ویژوال بیسیک NET.

nojavoona

love story

01melodi07

کیت اگزوز

زنون قوی

چراغ لیزری دوچرخه


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ترانه نویسی-متون ادبی-چگونه بنویسیم و آدرس taranesorayan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





____________________
امکانات

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 54
بازدید کل : 28578
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1

گپی با اهل قلم(تا حدودی هم اهل موسیقی)


  به نام خدا

 


این بلاگ رو از اون جهت ایجاد کردم که به افراد علاقه مند به نوشتن متون ادبی یا شعر و ترانه (و جدیداً آواز) کمک کنم.شما می تونید با ارسال پیامهایی برای من مشکلاتتونو بگید و انشاالله که افتخار اینو داشته باشم که کمکتون بکنم.

 

اگه علاقه داشته باشید متون ادبی یا اشعارتونو می تونم تو این بلاگ قرار بدم با اسم نویسندش که اسم خودتونه.خودمم متونی یا شعرهایی از خودمو قرار می دم که هم نظراتتونو بدونم و هم اگه دیدید خوبن بتونید از روشون الگو بردارید.

 

 

 

بقیه قسمت های بلاگ رو می تونم اینجوری معرفی کنم.

-آوردن آثاری از بزرگان شعر و ادب و موسیقی ایران و جهان

-همچنین معرفی تعدادی نرم افزار کاربردی برای کار صدا و ساخت ملودی و ...

-آموزش هایی هم درباره ی موسیقی و صدابرداری و هم درباره ی ترانه و شعر.

 

تشکر که این قسمت رو کامل مطالعه کردین...



نظرات شما عزیزان:

محمد جوانمرد(m.j)
ساعت14:01---5 آذر 1391
سلام خسته نباشی
من حدود چهار ساله که اهنگ سازی می کنم
و یه مدتم هم ترانه سرای میکردم
البته هر دوشو الان می کنم
ترانه سرای رو حدود یک ساله شروع کردم
کار های همچن (قطار-گیتار شکسته-عشق یک طرفه-گریه دل- از هم شدیم جدا -ازادی ..)هستن
عرض کنم من می خواستم برای ترانه سرای بیشتر وقت بزارم باید چه نگاتی رو مورد توجه قرار بدم
اگه میشه برام ایمیل کنید


نگار
ساعت16:10---18 تير 1391
سلام

من 2سالی هست که شعر میگم ولی همیشه برا دل خودم میگفتم وبرام مهم نبود اما الان یه مدتیه میخوام ترانه سرایی کنمم اما نمیدونم چه قاعده وقانونی رو باید تو ترانه هام رعایت کنم تا ازش یه ترانه خوب بشه ساخت چندتایی گفتم ولی نمیدون درستن یا نه ؟

اگه میتونید کمکم کنید
پاسخ:تنها کمکی که به شما دوست عزیزم می تونم بکنم اینه که بگم ترانه های خوب رو زیاد بخونی تا ترانه نویس خوبی هم بشی اما اگه خواستی بدونی چطور میشه ترانه نوشت باید بگم که نه گفتن از اصول و قواعدش کار آسونیه نه اینکه من حضور ذهن دارم که همشو بنویسم و هر چیز ناقصی شاید باعث اشتباه کردن شمام بشه.اما اگه خواستی چیز مشخصی رو بدونی بهم بگو و من هر کمکی ازم بر بیاد واست انجام میدم


آموزش هک و امنیت
ساعت1:02---27 ارديبهشت 1391
دوستان عزیز که در صورت تمایل به تبادل لینک هستند ما را با عنوان آموزش هک و امنیت لینک کنید سپس به ما اطلاع دهید تا لینک شما را قرار دهیم


http://south-stars.loxblog.com


عليرضا
ساعت2:37---21 ارديبهشت 1391
سلام و درود خدمت شما

سرور عزيزم

2 سال مطلبي نگذاشتيد ؟!!!!

به شدت به كمك شما احتياج دارم

با تشكر


پاسخ:سلام علیرضا جان.بگو عزیزم من مطلب جدید نمیذارم اما سر می زنم که نظر هارو بخونم.چه کمکی از دست من بر میاد؟


حمید
ساعت14:35---14 ارديبهشت 1391
با سلام
شما می توانید بعد از گذاشتن کد لینک باکس در وبلاگتان و یا سایتتان لینکتان را ثبت نمایید تا در مقابل دید کاربران چت روم ایرانی قرار گیرد.
با تشکر
http://tabadol12.com/box


nariman
ساعت9:30---9 اسفند 1390
به روز ترین وب دانلود موزیک و موزیک ویدیو

وب قشنگی دارید.اگر با تبادل لینک یا بنر موافقید به وب ما سر بزنید.


اسحاق تتا
ساعت23:54---30 دی 1390
سلام دوست عزیز من از وبلاگتون خوشم اومد خیلی قشنگه اگه میشه بیایید ادر س وبلاگمو تو پیوند روزانتون قرار بدین و من هم همین کارو برای شما انجام میدم و خیلی دوست دارم که باهاتون همیاری در بخش ترانه گفتن داشته باشم

ایران گویا
ساعت1:30---27 دی 1390
سایت ایران گویا بیش از هزار و چهارصد سایت برتر ایرانی و پربیننده را دسته بندی کرده و جهت سهولت کار به کاربران ایرانی ارائه نموده است
سایت های مختلف براساس موضوع رتبه بندی شده و در یک ستون قرار داده شده است و رتبه بندی سایت ها نیز براساس آمار بازدید جهانی هر سایت می باشد یعنی گلچینی از بهترین سایت ها
http://irangooya.ir/
معرفی بیش از چهل سایت ارائه دهنده وبلاگ ، ارائه دهنده قالب وبلاگ ، دانلود...و آشپزی....
چهل سایت بازی ... چهل سایت سرگرمی ...چهل سایت موبایل ... چهل سایت ورزشی...
یعنی باداشتن یک لینک ایران گویا هرآنچه که در اینترنت می خواهی نزد شماست


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: